Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2007 19:28 - Още фотоси от концерта на Gamma Ray
Автор: reallytrue Категория: Изкуство   
Прочетен: 918 Коментари: 1 Гласове:
0



-
-
-

За снимките благодаря на Мирослав Маринов,
който очевидно успя да се скатае от мене в паметната вечер..
А все едно ме е дебнал в гръб,.. на метър- два от мен ;-/
(Искам си Scorpionsss... ;p )


Ето още малко опреснителни снимки..

image

image
image




Кай е просто голям :))

image



А тук мисля тъкмо тече супер бавната версия на Fairytale..

image 

И Dan Zimmermann..

image


И пак Kai..

image


image



image


image


image


image


Ефектно беше и Dirk като гризна една от струните на баса си.. ;))

image


Ии всички заедно..

image


И ръчичката ми се вижда някъде по снимките .. :))
По "devil horn" sign-a и гривната можете да ме познаете ;p


Тагове:   още,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. reallytrue - ДК:..
11.05.2007 22:39
И още .. страхотни:
http://picasaweb.google.com/Totev.Plamen/GammaRayGlennHughes
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: reallytrue
Категория: Музика
Прочетен: 1140988
Постинги: 308
Коментари: 808
Гласове: 2433