Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2006 19:01 - Steel Dragon - We All Die Young
Автор: reallytrue Категория: Музика   
Прочетен: 1145 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 30.09.2007 19:02



- - -


Risk my soul, test my life
For my bread
Spend my time, lost in space
Am I dead
Let the river flow
Through my callused hands
And Take me from my own
The eyes of the damn
Yeh it makes my stomach turn
And it tears my flesh from bone
Oooh we turn a dream to stone

And We all die young
And We all die Young
Tell me I know
I lived so afraid
And Still we cry alone
With words left unsaid

Yeh, it makes my stomach turn
And it tears my flesh from bone
Now we turn a dream to stone

And We all die young


- - -





Тагове:   steel,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - RockStar
14.02.2007 14:12
tova edna ot nai-qkite pesni i edin ot nai-qkite filmi ,pesenta zaribqva super mnogo,a glasa e unikalen
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: reallytrue
Категория: Музика
Прочетен: 1141436
Постинги: 308
Коментари: 808
Гласове: 2433