Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.08.2007 19:51 - Alice Cooper
Автор: reallytrue Категория: Музика   
Прочетен: 3015 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 30.09.2007 19:04



"The sicker our fans get,
the sicker we"ll get"


Alice Cooper   



Посвещенията.....

На Андрей, Дара и Деян.


Hell is .....


Only My Heart Talkin"


Might Be As Well Be On Mars


Love"s a Loaded Gun
pull the trigger


It"s me, it"s me
When you need something more
Something you"re dying for
It"s me, it"s me
When you can"t see too clear..... it"s me


It Rained All Night


Bed Of Nails


Feed My Frankenstein


Welcome To My Nightmare


А следващото освен да се слуша, трябва и да се гледа :)
from Brutally Live:


Dragontown


I Love The Dead (Поздрав, djaba;)


The Maniac"s In Love With You


You And Me


Six Hours


И... :]




Тагове:   Cooper,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: reallytrue
Категория: Музика
Прочетен: 1139023
Постинги: 308
Коментари: 808
Гласове: 2433