Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.01.2008 18:49 - Savatage
Автор: reallytrue Категория: Музика   
Прочетен: 1843 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 13.01.2008 17:13



image


Чудесен хеви/прогресив метъл :) Njoy.



Handful of Rain


Gutter Ballet


Edge of Thorns


Follow me


Conversation Piece


All That I Bleed


Believe


If I Go Away


When the crowds are gone


Watching you fall (Live)


This isn"t What we Meant


Not What you see


И нещо от преди, което обаче не остарява..:
"Понеже не ми стига да очаквам, но и наред с това проявявам дяволския инат да чакам, въпреки адския тиквобол, отделно дългия шибан и уморителен ден, и в допълнение на шарената картинка страшно ми се спи, ииии........ Ще дочакам !


А влакът от клипчето ще ме отведе ли там..? Магистрала 66 - Демони, демони.."
16.07.07
Варна..

I know it"s late
So please forgive my persistence
But I"m hanging
Do you care?

So lay back
Call off the attack
Cause if you look deep
Dreams are nothing that I lack
And all I seek
A final chance to speak
And I would let the whole thing keep
If I could just sleep

Hey there you
Way out there could you show me
Just a signal
Or a sign
That after all
All these years that you"ve known me
And I"m not just killing time

....

As I lay there late at night
Building castles in the air
Out of alibis and all those little lies
And then I look inside
And pray that I don"t care

Sleep



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: reallytrue
Категория: Музика
Прочетен: 1136337
Постинги: 308
Коментари: 808
Гласове: 2433