Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2008 18:58 - Mr. Hard - Най-тънката струна
Автор: reallytrue Категория: Музика   
Прочетен: 1499 Коментари: 0 Гласове:
0




Най-тънката струна от мойта душа
прощално звънна и после умря,
Не съм герой, за да се реша
да се преструвам, че тук е тя.

В гордост ли да предреша
празното място по грифа..
Поглеждам назад къде ли греша,
поглеждам назад къде ли греша..

Но всяка надежда е мечта наивна
и няма бряг за скръбта..

Най-тънката струна от мойта душа
прощално звънна и после умря,
Не съм герой, аз просто крещя,
аз просто крещя...

Най-тънката струна от мойта душа
с най-тъжните думи изпращам сега,
не съм герой, за да простя..
Сърцето не може да счупи леда.

Но всяка надежда е мечта наивна
и няма бряг за скръбта..

Могат ли сълзите да я претворят?
Слепи са очите да я видят пак
и нека цял живот сърцето търси бряг..
Няма бряг за скръбта,
няма, няма бряг...
И нека цял живот сърцето търси бряг
Няма бряг за скръбта,
Няма.. няма бряг.

Няма, няма бряг.





Тагове:   hard,   най,   Mr,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: reallytrue
Категория: Музика
Прочетен: 1136199
Постинги: 308
Коментари: 808
Гласове: 2433