Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03.2008 13:41 - Алис Купър в България!
Автор: reallytrue Категория: Музика   
Прочетен: 1366 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 20.03.2008 14:40


Още преди да сваря да пусна предния пост....... Ама няма как, на тази новинка никак не й се стои заключена изпод пръстите ми, а гласът му вече кънти в главата ми, така че давам направо:

Денят е 6ти Юли, Мястото - стадионът на Каварна, събитието е в рамките на Калиакра Рок Фест 2008, прескоференцията за който свърши току що! Подгряващата група за Алис ще стане ясна до седмица, според Цонко щяла да бъде "известно име". :)


На 24ти март(понеделник) "Ticketstream" и Билетен център НДК пускат билети, наред с тридневния първите 500 ще си заминат и с DVDто на Manowar "Live In Bulgaria", освен това от ценните хартийки ще има еднодневни(50лв) и двудневни, но те ще се пуснат в продажба след изчерпването на тридневните.

Официално хедлайнерите през 3те дни са, както следва:

5 юли (събота) - MANOWAR, HOLYHELL, SIXTH SENSE
6 юли (неделя) - ALICE COOPER
7 юли (понеделник) - SLAYER, IN FLAMES


Да, точно така, ще видим и Слейър също.........:)


image

Освен това традиционно 1ви юли ще посрещнем с
John Lawton, Ken Hensley и Б.Т.Р.,
а през август ще се радваме на "Trash Till" Death", имената за който обаче засега не са известни.


Стига толкова разсейване, към момента за мен сензацията е Алис, така че ето нещо негово специално за Рада и Деян:

:))))))))))




Тагове:   България,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. radalia - Благодаря! :)
20.03.2008 13:44
Трудно ми е да се усмихна днес, знаеш...
Но ме зарадва! :)
Със сигурност знам къде ще съм през онези три вечери. Очаквам ги с нетърпение.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: reallytrue
Категория: Музика
Прочетен: 1138882
Постинги: 308
Коментари: 808
Гласове: 2433