Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2008 01:48 - БТР - Когато няма любов
Автор: reallytrue Категория: Музика   
Прочетен: 800 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 02.04.2008 01:52



Виждал ли си през зимата птици,

измръзнали, да проклинат снега
Мълчаливо, по черните жици,
те чакат - в тишина

Аз стоя, окован от студа
не проклинам снега

Заскрежени преплитат се клони
и протягат свойте ръце
да прегърнат почувствали порив
едно самотно и тъжно сърце

Не, закъснелите лъчи веднъж поне
не закривайте жестоки снегове
залеза последен оставете

Аз стоя, окован от студа
не проклинам света

Аз мълча, мълчи и снега
в сърцето ми прониква студа
Бяла смърт носи своя покров

Когато няма любов.



Тагове:   БТР,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: reallytrue
Категория: Музика
Прочетен: 1139010
Постинги: 308
Коментари: 808
Гласове: 2433