Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2008 18:50 - Понеделнична доза смях.. с Курт
Автор: reallytrue Категория: Музика   
Прочетен: 1354 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 02.06.2008 19:02


.
.
.
"
Тленните останки на фронтмена на NIRVANA - Kurt Cobain са били откраднати от дома на Courtney Lovе. Престъплението е извършено в къщата на бившата му съпруга в Лос Анджелис, предаде английското издание "News Of The World". Прахът на Kurt Cobain е бил съхраняван в розово плюшено мече, заедно с кичур от косата му, няколко бижута и дрехи на изпълнителя. "Не мога да повярвам, че някой може да отнеме от мен праха на Kurt. Намирам това за отвратително и в момента съм на прага на самоубийството. Ако не си го върна обратно, не знам какво ще правя", коментира вдовицата на Cobain. "Това беше единствено, което ми е останало от моя съпруг. Взимах останките му навсякъде със себе си, за да почувствам, че Kurt е все още до мен. Сега се чувствам, сякаш съм го загубила отново", добавя още Courtney Lovе. "

Из Метъл Катехизис


Последователите му да се чувстват почерпени и с по един отзад, за негово здраве. :)




Тагове:   доза,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: reallytrue
Категория: Музика
Прочетен: 1141509
Постинги: 308
Коментари: 808
Гласове: 2433